2013. január 14., hétfő

Windows


A legújabb Windows (Longhorn) verzió hivatalos neve: Windows Vista. A kék halál új felirata: Astala Vista!

Microsoft filozófia: "Ha már jó nem lett akkor legyen nagy!"

Az a nap, amikor a Microsoft olyan terméket készít, amellyel nem lehet szívni, talán az a nap lesz, amikor porszívót fog gyártani.

Az USB az USA továbbfejlesztett változata?

Az Internet azért izgalmas, mert nem a Microsoft© tulajdona, így hatalmas újításokra van lehetőség ezzel kapcsolatban.

Miért jó a Windows? - Mert mielőtt lefagyna még nyomhatsz egy Ok-t!

Windows "alapgondolata": "Gondolkodok, tehát fagyok!"

A Mozilla a gyengék útja. Az igazi férfi Internet Explorert használ - kaland, veszély, kockázat!

A Windows új, ismeretlen hardvert talált...

A fenébe, megint benne hagytam a csavarhúzót!



Windows 1.0: Jó vicc, mi?
Windows 2.0: Még mindig vicces, nemde?
Windows 286: Ó igen, még mindig hülyéskedünk.
Windows 386: Már tud annyit, mint a Desqview évekkel ezelőt.
Windows 3.0: Ezt végre megéri megvenni!
Windows 3.1: Ezt végre megéri használni is!
Windows 95: Annyit tud, mint a Mac évekkel ezelőtt.
Windows 98: Sokkal használhatóbb! Sokkal kevésbé stabil!
Windows 98SE: Sokkal stabilabb! Kevésbé használható!
Windows ME: Kevésbé használható ÉS kevésbé stabil.
NT 1.0: Erősebb hardvert kérek! MOST!!!
NT 2.0: A francba, azt mondtam, ERŐSEBB HARDVERT!!!! MOST!!!!
NT 3.0: Az "erősebb hardver" melyik része nem érthető?!!!
NT 3.5: Erős hardverrel jól fogok működni. Isten bizony.
NT 4.0: Kétszer gyorsabb hardveren fele olyan gyors, mint a Win98.
Windows 2K: Majdnem olyan jó, mint a Win98. Becsszó!
Windows XP: Egyszerűen csak működik.

Ha operációs rendszerek üzemeltetnének légitársaságot



UNIX Airlines
Mindenki magával hozza a repülőgép egy darabját a repülőtérre.
Mindannyian kimennek a kifutópályára és darabonként összerakják a repülőgépet,
miközben folyamatosan arról beszélnek, hogy milyen repülőt is kellene építeniük.

Air DOS
Mindenki tolja a repülőt, az elkezd siklani, akkor felugranak a fedélzetre, és
hagyják a gépet lesiklani, amíg az újra földet ér. Akkor újra megtolják, felugranak rá és így tovább.

Mac Airlines
Az összes stewardess, kapitány, csomagrakodó, jegykezelő ugyanúgy néz ki és ugyanúgy viselkedik. Ahányszor csak felteszel egy kérdést a részletekről, udvariasan, de határozottan azt mondják, hogy nem kell tudnod, ne akard tudni, és minden érted fog történni, anélkül, hogy bármit is tudnál, úgyhogy fogd be.

Windows Air
A terminál megragadó és színes, barátságos stewardokkal, gondtalan poggyászleadással, beszállással és egy zökkenőmentes felszállással. Körülbelül tíz perc múlva a repülőgép a levegőben minden figyelmeztetés nélkül felrobban.

Windows NT Air
Olyan, mint a Windows Air, csak sokkal nagyobbak a repülőgépei, drágább, és negyven mérföld sugarú körben minden más repülőt is elvisz, amikor felrobban.

Linux Air
A többi OS légitársaság elégedetlen alkalmazottai úgy döntenek, hogy indítanak egy saját
légitársaságot. Ők építik a repülőgépet, a jegypénztárakat, és maguk aszfaltozzák a
kifutópályát. Egy kis összeget kérnek, ami fedezi a jegyek nyomtatásának költségét,
de te magad is letöltheted és kinyomtathatod a jegyet. Amikor felszállsz a fedélzetre,
kapsz egy ülést, négy csavart, egy villáskulcsot és egy másolatot az ULES-Hogyan.html-ről.
Ha egyszer elhelyezték, a teljesen állítható ülés nagyon kényelmes, a repülőgép
minden gond és probléma nélkül elindul és megérkezik, repülőn felszolgált étel nagyon finom.
Próbálsz a többi légitársaság utazásának mesélni a nagyszerű útról, de ők csak ezt hajtogatják:
"Valamit kellett csinálnod az üléssel?"